Coaching Review
Metody rozwoju kompetencji proinnowacyjnych i innowacje organizacyjne w korporacjach międzynarodowych
Szkoła Głowna Handlowa, Kolegium Gospodarki Światowej | Szkoła Główna Handlowa, Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, Zakład Otoczenia Biznesu
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza dobrych praktyk i usystematyzowania narzędzi wykorzystywanych do doskonalenia kompetencji proinnowacyjnych w korporacjach
międzynarodowych, z uwzględnieniem zastosowania metod coachingowych. Artykuł będzie stanowił opracowanie badań przeprowadzonych metodami desk research i field research w oparciu o ustrukturalizowane wywiady z liderami innowacji, odpowiadające na postawione pytania badawcze:
1. Jakie kompetencje są kluczowe dla rozwoju innowacji organizacyjnych?
2. Jakie metody rozwojowe innowacyjne przedsiębiorstwa wykorzystują do doskonalenia kompetencji proinnowacyjnych?
3. W jaki sposób narzędzia coachingowe mogą być stosowane w doskonaleniu kompetencji pro innowacyjnych?
Efektem artykułu będą wypracowane wnioski i rekomendacje dotyczące narzędzi doskonalenia kompetencji proinnowacyjnych, w tym możliwości szerszego wykorzystania metody coachingu, służące wdrażaniu innowacji organizacyjnych.